Nexxon - Întrebări Frecvente

Cum comand?

Pentru a plasa o comandă este obligatoriu sa ai cont pentru a avea acces la istoricul comenzilor tale și pentru verificarea stadiului comenzii.


Daca nu dorești să te înregistrezi, putem înregistra comanda telefonic pe numărul de telefon 0267-364-170.

Cum modific comanda sau adresa de livrare?

Dacă ai comandat anvelope pe dimensiunea greșită sau ai greșit datele de contact, te rugam să ne contactezi pe nr. de telefon 0267-364-170 sau sa ne trimiți un e-mail pe adresa online@nexxon.ro

Cum anulez o comandă?

Daca dorești sa anulezi o comanda, te rugăm sa ne contactezi pe nr de telefon 0267-364-170 sau prin e-mail pe adresa online@nexxon.ro precizând numărul comenzii.

Cum se face livrarea?

Livrarea se face prin Fan Courier.

Cu ce firmă de curierat se livrează?

Livrăm prin firma de curierat Fan Courier.


Cât costa livrarea?

Asigurăm transport la prețul de 10 lei/buc(TVA inclus) pentru anvelopele din grupele autoturisme, autoutilitare si  20 lei/buc(TVA inclus) pentru anvelopele din grupa off-road, între 12-150 lei/buc(TVA inclus) prentru anvelopele din grupa agroindustrială și 40-80 lei/buc(TVA inclus) pentru anvelopele din gurpa camioane. Prețul transportului depinde de dimensiunea și greutatea anvelopelor.

În cat timp îmi vor fi livrate produsele comandate?

Produsele comandate vor fi livrate in aproximativ 2-3 zile lucrătoare de la data procesării.


Dacă plasezi comanda până la ora 15:00 (luni-vineri), coletele vor fi preluate de firma de curierat in aceeași zi. Comenzile trimise după ora 15:00 se vor procesa in ziua următoare.


Comenzile plasate in weekend sunt procesate luni.

Cum plătesc?

Pentru produsele achiziționate de la noi ai la dispoziție următoarele modalități de plata:


- plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului


- plata prin transfer bancar (ordin de plata)


- plata online prin Card de debit

Cum aflu dimensiunea unei anvelope?

Să luăm exemplul dimensiunii: 225 / 45 R17

 

1. Prim cifră indică lățimea anvelopei exprimata în mm, in cazul de fata 225mm.

2. A doua cifră indică înălțimea anvelopei exprimata in procente din lățime. În exemplul de mai sus este 45% din 225.

       Diametrul jantei, exprimat în țoli. Anvelopa din poza va fi montat pe o jantă de 17 țoli.


Dimensiunea anvelopei compatibile este trecută in cartea de identitate a mașinii. Când achiziționăm anvelope trebuie să consultăm cartea mașinii și să citim pe anvelopa deja montata pe mașină. Majoritatea mașinilor au mai multe variante de anvelope care vor fi trecute in carte, de aceea trebuie sa ne uitam și pe anvelopa montată pe mașină. De exemplu poate fi în carte 195/65R15 și 205/55R16, trebuie sa ne uitam pe mașina sa verificam diametrul jantei. O anvelopa 195/65R15 nu va intra pe o janta de R16.

Ce reprezintă indicele de viteză și indicele de greutate?

Indice de sarcină


Indicele de încărcare se poate găsi pe lateralul anvelopei. Acesta corespunde sarcinii maxime pe care anvelopa o poate suporta.

Sarcina anvelopei trebuie să corespundă la cel puțin jumătatea greutății suportate de osie.


Indice de viteza


Indicele de viteză este o literă pe flancul anvelopei care corespunde vitezei maxime la care poate rula pneul.

Ce înseamnă o anvelopă all-season?

Mulți utilizatori folosesc termenul de "Anvelope M+S" atunci când se refera la anvelopele all-season, însă acest termen nu este în totalitate corect. In România poți circula iarna, pe zăpadă cu orice anvelopa care are inscripția de M+S sau MS, însă aceste anvelope nu sunt neapărat și pentru toate anotimpurile.

Acest marcaj este o notare, care semnifica faptul ca anvelopele oferă aderenta suficienta atât pe noroi cat și pe zăpadă. MS semnifica Mud+Snow (noroi+zapada). Aceasta notare este prezentă și pe anvelopele de iarna si pe cele all-season.

Când trebuie să montez anvelopele de iarna?

A) 1 Noiembrie?


NU se impune prin lege o anumită perioadă de timp în care autovehiculele trebuie să fie dotate cu anvelope de iarnă.


Puțini știu că obligativitatea dotării autovehiculelor cu cauciucuri de iarnă nu depinde de un anumit interval de timp, ci de condițiile meteorologice, după cum se precizează în Ordonanța de Guvern 5/2011.


Cum s-a creat confuzia?


Comisarul-șef Lucian Diniță, Directorul Direcției Rutiere din cadrul IGPR, a explicat cum s-a produs confuzia legată de data de 1 noiembrie în rândul șoferilor:


„În propunerea legislativă din 2010 a fost menționat intervalul 1 noiembrie - 31 martie, însă ulterior s-a renunțat la el, în condițiile în care se poate la fel, de bine să ningă în lunile octombrie sau aprilie. Mai mult, se poate întâmpla ca la 1 noiembrie să ningă la munte iar în alte orașe să fie vreme frumoasă. Cadrul legal s-a mulat pe condițiile reale, astfel că șoferii sunt obligați să aibă cauciucuri de iarnă oricând ar circula pe drumuri acoperite cu zăpadă, gheață sau polei. Legea a intrat în vigoare de la 1 noiembrie, astfel că s-a produs o confuzie în rândul șoferilor.”


B) La prima zăpadă?


Conform legii la conducerea pe drumuri acoperite cu zăpadă, gheață sau polei:


- autovehiculele trebuie să fie dotate cu anvelope de iarnă;


- autovehiculele de transport de marfă (masă totală mai mare de 3,5 tone) și autovehiculele de transport de persoane (cu mai mult de nouă locuri pe scaune, inclusiv cel al șoferului) trebuie să fie echipate cu anvelope de iarnă pe roțile axei/axelor de tracțiune sau să aibă montate pe aceste roți lanțuri sau alte echipamente antiderapante certificate;

 

C) Sub +7ºC?


Când temperatura scade sub +7ºC materialul de cauciuc folosit în compoziția anvelopelor de vară începe să se întărească, astfel se reduce aderența anvelopelor.


În concluzie, deși cerința legii este echiparea autoturismelor cu anvelope de iarnă când se circulă pe drumuri acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, specialiștii recomandă ca sub temperaturi de 7 grade Celsius sa folosești anvelope de iarnă chiar și pentru rularea pe asfalt uscat.

Cum pot afla detalii tehnice suplimentare despre o anvelopa?

Daca ai nevoie de informații suplimentare, contactează-ne telefonic la numărul 0267 364 170 sau prin e-mail la adresa online@nexxon.ro 

Care este termenul de retur și cine asigura cheltuielile de transport?

Consumatorul (persoana fizică) are dreptul să renunțe la cumpărare, fără penalități, fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului. 

Ne obligăm să-ți restituim sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de maxim 30 de zile de la data renunțării.

Cum procedez dacă vreau să returnez un produs?

Daca doriți să returnați un produs, va invităm sa ne contactați pe nr. de telefon 0267-364-170 sau prin e-mail pe adresa online@nexxon.ro

Ce garanție am la produsele cumpărate?

Termenul de garanție pentru anvelope este de 2 ani.

Termenul de garanție pentru camere de aer este de 6 luni.

Termenul de garanție pentru anvelope reșapate este de 12 luni.


Garanție extinsă pentru anvelopele Petlas! 5 ani pentru anvelopele de autoturisme, 3 ani pentru anvelopele de autoutilitare.

De garanția extinsă vor beneficia anvelopele care au fost montate după 01.07.2018. (Garanția extinsă va fi luată în considerare numai în cazul în care reclamația este însoțită de un act, care dovedește data montării.)

 

Garanție extinsă pentru anvelopele Austone! Pentru anvelopele marca Austone, beneficiați de garanție pe viață.

De această garanție vor beneficia anvelopele care au fost montate după data de 01.04.2020. Garanția extinsă va fi luată în considerare numai în cazul în care reclamația este însoțită de un act, care dovedește data montării.

În ce constă garanția?

Garanția acoperă o gama variată de defecte de fabricație printre care enumerăm: imposibilitatea de echilibrare, trepidații, vibrații, rupturi, separări, etc..


Dacă aveți probleme de garanție, vă rugam să ne anunțați prin telefon la numărul 0267-364-170 sau prin e-mail la adresa suport@nexxon.ro .

Istoric de navigare

Garanția Calității

Noutăți

Anvelope

MĂRCI COMERCIALIZATE

   SOL SAL-PICTOGRAMA
Înscrie-te la newsletter-ul Info Nexxon și primești ghid-ul gratuit:
10 aspecte de verificat înainte să pornești la drum cu mașina.

Ne poți găsi
în următoarele locații

SEDIUL CENTRAL

SC NEXXON SRL

  • 525400 Târgu Secuiesc, judetul Covasna,str.Orban Balazs nr.14 Romania
  • Nr. Telefon:: +40 267 364 170
  • E-mail: office@nexxon.ro

Puncte de lucru

Baia Mare

  • Str: Victoriei nr. 178, Baia Mare, jud. Maramureș, Cod Postal: 430061
  • Nr. Telefon:: +40 262-294600

București

  • Pantelimon-Ilfov, B-dul Biruintei nr. 143, Cod Postal: 739571
  • Nr. Telefon:: +40 730-600401

Cluj Napoca

  • str.Clujului nr.5, Sannicoara, jud. Cluj, Cod postal: 407042
  • Nr. Telefon:: 0760780529

Galați

  • Str. Drumul de Centura nr. 1B, Tarla 131, Parcela 6, Galati, jud. Galati
  • Nr. Telefon:: 0799 000 046

Sfântu Gheorghe

  • Str. Lunca Oltului, nr.54, Sfantu Gheorghe, jud. Covasna,Cod postal: 520036
  • Nr. Telefon:: 0799 900 410

Constanța

  • Str. DN2 A Centura Vest (spre Ovidiu), Constanta, jud. Constanta, Cod postal: 900330
  • Nr. Telefon:: +40 372-714771

Timișoara

  • Str: Aradului nr. 109, Timisoara, jud. Timis, Cod postal: 300645
  • Nr. Telefon:: 0760 780 559

Târgu Secuiesc

  • Str.Fabricii nr.1, Targu Secuiesc, jud. Covasna, Cod postal: 525400
  • Nr. Telefon:: +40 760 780 536

Utilaje agricole

  • Str. Gării Nr. 48/A Târgu Secuiesc, Covasna, Romania
  • Nr. Telefon:: 0267-364 054